Gluteenivabad pannkoogid õuna tükkidega

14 september 2013 0 comments
Olen siin viimase poole aasta jooksul oma keha kuulates jõudnud selgusele, et ma ei talu nisujahu. Suure tõenäosusega ei sobi mulle nisujahu gluteen, sest näiteks rukkijahust valmistatud tooteid süües mul sellist rasket enesetunnet kui nisujahust söödud toodete puhul ei esine. Nii ma olengi otsinud asendusi nisujahule ning ükskord komistasin rimis gluteenivaba jahu otsa, mis küll minu üllatuseks sisaldas nisujahu tärklist, okei. Ostetud sai eks proovisin siis ära ning valmistasin sellest õuna pannkooke. Teisel päeval tegin katsetuse ka tavalise jahuga ning tulemus oli sama hea. Nii et, kellel ei ole vajadust kasutada gluteenivaba jahu võib vabalt kasutada tavalist täistera nisujahu.


Vajad (u 15 lusika pannkooki)

200 g ricotta kohupiima (Otto)
100 ml petti või keefiri
2 muna
50 ml täis-roosuhkrut või demerara suhkrut
1 tl vaniljesuhkrut
125ml gluteenivaba jahu või täistera nisujahu
150 g puhastatud ja kooritud õunu
1/4 tl kaneeli (soovi korral)

1. Eralda munavalged kollasest ning vahusta munavalged kohevaks vahuks. Vahustamise ajal lisa pool suhkru kogusest.
2. Sega kokku munakollased, ricotta, pett, vaniljesuhkur, jahu ja soovi korral kaneel. Sega kõik ühtlaseks.
3. Lisa munavalgevaht ricottasegule ning sega ettevaatlikult kuid korralikult läbi. Lisa juurde kooritud ja tükeldatud õunad.
4. Kuumuta õliga pann, tõsta pannile supilusika jagu tainast ning prae keskmisel kuumusel mõlemalt poolt kuldseks. Söö niisama või serveeri vahtrasiirupi või Milka toorjuustuga.


0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD