Kodune Twix

02 veebruar 2013 4 comments
Kui ma juba ammu nägin Ragne postitust koduste karamelli krõbedike kohta siis teadsin kohe, et kreekerid mis mul ühes üksildases purgis kurvalt söömist ootasid, leiavad selles krõbedikus oma saatuse. Kui  Ragne on seda nimetatud kui Daimi, siis minule meenutab see pigem twixi. Ega vahet ei ole - vastupandamatult maitsvad on need kuidas iganes neid nimetada. Peale raputasin veel röstitud sarapuupähkleid aga olen kindel, et ilma nendeta on see sama maitsev.

Vajad:
15 magedat kreekereid (mul olid Bicsa kreekerid)
100 g võid
80 g demerara suhkrut
100 g tumedat šokolaadi
100 g piimašokolaadi

röstitud purustatud sarapuupähkleid

Sulata potis või ja suhkur. Kuumuta keemiseni ning lase madalal tulel paar minutit mullitada. Lao küpsised küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ning vala saadud segu küpsistele, ning määri ühtlaselt laiali. Kuumuta ahi 200C-ni ning küpseta küpsiseid 3 minutit. Tõsta küpsised ahjust välja ning lase pisut jahtuda. Sulata šokolaad ning määri ühtlaselt karamellile. Puista peale röstitud purustatud sarapuupähkleid. Lase taheneda veidi jahedamas kohas ning lõika sobivateks tükkideks.

4 comments:

  • Ragne ütles ...

    Sinu retseptipostituse äärmiselt isuäratav pilt tuletab mulle meelde, et ka minul on üks pakk kreekerid kapis olemas, mis kannatamatult küpsetamist ootavad:)

  • Kristel ütles ...

    :) Kuigi minul olid sellised magedad ja paksemad kreekerid siis ma kujutan ette, et kui kui kasutada pisut soolakaid ja krõbedamaid võib tulemus veelgi huvitavam olla. Soolakas kreeker, magus karamell koos šokolaadiga.. tundub lausa imeline ja boonuseks on veel et see valmib tõesti imekiirelt. Aitäh retsepti eest Ragne :) See jääb kindlasti mu lemmikretseptidesse.

  • MARIT ütles ...

    Tõesti imeilus foto! Mina olen ka teinud sarnaseid maitsvaid maiustusi, šokolaadi peale raputasin pistaatsiapähkleid ja kuivatatud jõhvikaid.

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD