Paneeritud kanafilee avokaado-kodujuustusalatiga

19 oktoober 2011 0 comments
paneeritudkanafilee_avokaadosalatC2
Sattusin ühel päeval Rimisse, kus tudish taaskord piibitas. Silma jäid soodushinnaga valmis (mis muide on kaubanduses suht haruldav) avokaadod. Sealsamas avokaadode leti juures olid üles pandud ka retseptidega reklaamalused - mis sisaldasid tõesti täitsa toredaid retsepte. Siinne salat ongi üks näide nendest, kuid seal retseptis asendasin majoneesi Felixi caesari kastmega ning krabinuudlid lumekrabiga. Mulle küll väga maitses ning avokaadost on mul veel üks imelihtne toit, mida võiks ehk siin ka mõne kena pildiga avalikustad - mis arvate?

Salati jaoks vajad:
1 avokaadot
sidrunimahla
200g kodujuustu
0,5 pakki lumekrabi
1sl Felixi caesari kastet
soola-pipart
värsket tilli

Poolita avokaadod, eemalda südamik ning koor. Tükelda avokaado kuubikuteks ning piserda üle sidrunimahlaga. Sega kodujuust, lumekrabi ja caesari kaste. sega hulka avokaado ning maitsesta soola ja pipraga.

Aga paneeritud kanafileest ka. Tihtipeale olen ostnud kanafileed, kui aga hakkan sellest midagi valmistama siis aja puudumise või ideede nappuse pärast teen sellest jälle oma lemmikpastast ning miskipärast ei meenu paneerimine, kui vägagi lihtne viis valmistada krõbeda katte all mahlane kanafilee. Täna siis võtsin ette ja tegin. Mees, olles tulnud hiljaõhtul vihmaselt ja tormiselt merelt sõi isuga ning küsimise peale: Kuidas maitses? vastas, et hmm, kas sa tegid selle siis ise? Ma muidugi olin suht hämmeldunud sellise küsimuse peale, sest poolfabrikaate ma pole poest küll maeiteamisajast koju toonud. Ei osanudki võtta seda kuidagi, et kas komplimendi või siis solvanguna. Igatahes minu arvates maitses see vägagi hässti olles samaaegselt mahlane ning mõnusalt krõbe, samas teades täpselt mis seal sees on ja kuidas tehtud.

Vajad:
2 jahutatud kanafileed
1 muna
soola-pipart
riivsaia
praadimiseks õli

Lõika kanafileed pikkupidi õhemaks, mässi toidukilesse ning vasarda õhemaks. Löö muna suuremal taldrikullahti ning maitsesta muna soola ja pipraga. Esmalt keeruta kanafileed munasegus ning taldrikule valatud riivsaias. Prae keskmisel kuumusel mõlemalt poolt, kuni kate on kuldne. Söö kohe.

0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD