Rikkalik Caesar kanafileega

18 veebruar 2011
Väljas on küll -23 aga vot rammusate roogade aeg on minujaoks vist läbi ja isutab vaid millegi kerge järgi. Kahjuks mu pere sedasi ei arva ja korralikke toite ikka jään ikka vaaritama ja siia lisama :) Täna lõunaks premeerisin end siis seesuguse Caesari salatiga, ehk siis kõik mis kapist leidsin ja tundsin mille järgi isu oli panin kokku. Maitses ausaltöeldes oivaliselt. Tavaliselt olen ka Caesari kastme ise teinud aga viimasel ajal olen palju kiidusõnu kuulnud Vertigo kastme kohta ning ükspäev poes seda silmates, mõtlesin ära proovida. Jah, tõesti maitseb väga hästi ja isegi nii hästi, et omatehtud kaste ei jää sellele absoluutselt alla. Täna ma enda kastme retsepti üles ei pane, kuna mul puudub ülevaade sinna sisse pandavate komponentide suhtest - teen seda ju ise nii, et natuke siit ja natuke sealt aga luban et see kastme retsept ei jää tulemata.

Tänasesse lõunasööki läks:
1 kanafilee
jääsalat
rukola
kirsstomatid
värske kurk
Buon Giorno mozzarella kirsid
1 viil täitsterasaia
soola
suitsutatud paprika ja tüümiani maitseainet
1-2 sl omavalmistatud või Vertigo Caesari kastet

Esmalt valmista kanafilee. Mina maitsestasin soola ja suitsetatud paprika ja tüümiani maitseainega ning praadisin kuumal kuumusel kõik küljed ning jätsin kaane alla madalal temperatuuril järelküpsema u 5 minutiks.
salatiks, rebi rukola ja jääsalat suupärasteks tükkideks, poolita tomatid, mozzarella kirsid, värske kurk. Rösti sai ja haki kuubikuteks. Säti kõik taldrikule, kui kanafilee on valmis lõika viiludeks ning aseta salatile. Kõige lõpuks kalla üle Caesari kastmega.
 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD