Lihtne kartuli-hakklihavorm

11 mai 2011 0 comments
Ma olen juba ammu soovinud oma poti-pannindusse selliseid väiksemaid keraamilisi vorme, et valmistada väiksemat sorti portsjoni kaupa näiteks sellist ahjurooga. Kui ma ühel kodulaadal nägin mis keraamikaga mul sõbranna tegeleb siis ei saanud ju sellist juhust kasutamata jätta ning sealt need kaks kena vormi mul kapp tee leidsid. Hiilgamalt hea ost igatahes.
Nüüd selle roa juurde, mis nendes portsjonnõudes valmis. Mina valmistasin ühe poti Felidi terava kurgiga ning laste jaoks teise panin mahedamat felixi võileivakurki. Mõlemad potid söödi tühjaks ja kiideti.

Selleks läheb vaja 4le:
6 suuremat kartulit
300g veise- või kodust hakkliha
100g Felixi võileivakurki või
100g Felixi teravat minikurki
150g riivjustu
soola
pipart
hakklihamaitseainet

Koori kartulid ja lõika väikesteks kuubikuteks. Pane soolaga maitsestatud vesi keema ning keeda kartulikuubikuid u 5-7 minutit. Prae samal ajal hakkliha ning maitsesta soola, pipra ning hakklihamaitseainega. Tõsta ahjuvormi kihiti kartul, hakkliha, kuubikuteks lõigatud kurgid selliselt et kartul jääb viimaseks kihiks. Riputa üle riivjuustuga ning küpseta 200c juures 20-30 minutit. Maitseb hästi hapukoore-tilli külma kastmega. Selleks segasin 2/3 hapukoort, 1/3 majoneesi, natukese soola, sidrunipipra ning hakitud värsket tilli.

0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD