Tomatine kanapasta oliividega

12 mai 2011 0 comments
Ma mõtlesin et peaks ikka siia üles riputama ka väga väga lihtsaid toite, muidu tekib arusaam, et ma koguaeg koon-küpsetan-vaaritan köögis. Tegelikult on ka minu igapäevaelus toidud, mis on lihtsad valmistada ning väga väga maitsvad. Kuigi olen meie peres ainus oliivide sööja aga see pasta kadus minu imestuseks küll kui "mutiauku" - pannile jäid järgi vaid oliivirattad :)
Vaja läheb:
300g kanafileed
1 (425g) Panzani Olive & Basilico pastakastet või muud pastakastet
2sl kohvikoort
keedetud pennesi
värskelt riivitud parmesani
oliivõli
soola

Pane keevasse soolaga maitsestatud vette pasta keema. Samal ajal lõika kanafileest suupärased kuubikud või ribad. Prae väheses oliivõlis peaaegu valmis, maitsesta soolaga. Kui kana on valmis lisa pastakaste, lase keema ja lisa kohvikoor. Sega al dente keedetud pennedega ning serveeri koos värskelt riivitud parmesaniga.

0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD