Toorjuustu kook valge šokolaadi ja mustikatega

07 september 2012 9 comments
Mustikaid veel metsas leidub ja mu ämm läks mustikal käimisega pisut hoogu, heas mõttes muidugi. Kuna mu sügavkülm oli nii punnis, et midagi sinna ei mahu siis pidin värsketest mustikatest midagi maitsvat välja mõtlema. Minu meelest sobivad mustikad ja valge šokolaad imeliselt hästi kokku. Kook on valmistatud ühe mu eelnevalt valmistatud koogi järgi, seda siiski seetõttu, et see kook on meie pere, ja ka juba välja paljude meie tuttavate suur lemmik. Eriti hea on kook siis kui kasutada valget šokolaadi tervete metspähklitega või lisada röstitud metspähkleid koogisegule. Retsepti kirjelduses on antud koogi valmistamine 24-cm koogivormis, kuid ise kasutasin väikeseid portsionvorme, mid tõenäoliselt igas majapidamises ei leidu.

Vajad:
Põhi:
180 g digestive küpsiseid
80 g võid

Täidis:
600 g maisestamata toorjuustu (Philadelphia)
2 sl suhkrut
1 tl vaniljesuhkrut
300 g valget šokolaadi tervete metspähklitega (nt Ritter sport)
400 g mustikaid

1. Purusta küpsised ja sega sulatatud võiga. Suru küpsisepuru küpsetuspaberiga kaetud 24-cm koogivormi.
2. Vahusta toasoe toorjuust suhkru ja vaniljesuhkruga kreemjaks.
3. Sulata valge šokolaad, jahuta paar minutit ning sega toorjuustuga. Vala toorjuustu-šokolaaditäidis küpsisepõhjale. Vala peale mustikad ning suru pisut täidisesse. Tõsta kook enne serveerimist külmikusse, vähemalt 4 tunniks tahenema.

9 comments:

  • Anonüümne ütles ...

    Minu meelest peaks kook natuke tahedam olema. Kas oleks hea mõte lisada sinna natukene želatiini?

  • Kristel ütles ...

    Kes soovib, võib alati võib muidugi lisada želatiini. Mina isiklikult seda vist ei teeks, kuna meeldib just selline kreemine kontsistents või kui siis ehk lisaks pist rohkem valget šokolaadi.

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD