Suitsuvutt rikkalikul salatipadjal

07 november 2010
vuttvuttvuttt......suitsuvutt. Sõbranna päris ükspäev mu käest, et kas mul on linnuliste toitudest endiselt kõrini. Nohjah poest ma veel ühtegi kanatoitu tõepoolest ostnud polnud. Selgus, et ta sõber oli kusagilt hankinud kontakti, kus suitsetatakse vutte. Kuna ma polnudki vutti söönud, mõtlesin et miksmitte. Sain siis pühapäeva õhtul vutid kätte. Muidugi selleks ajaks oli meil õhtusöök söödud. Hiljem ma siiski tundsin, et tahan selle imelooma ära proovida ja juba õhtul. Otsisin siis kapist salatimaterjali välja....sättisin vuti keskele. Imehea - isegi nii hea, et täna - järgmisel päeval - sõin lõunaks sama salatit. Salatikastme retsepti võtsin proua Harilikpliiatsi blogist.
Vaja läheb:
1 suitsuvutt

Salatiks:
salatilisi (mina kasutasin jääsalatit, rucolat, Lollo Rossot)
tomatit
paprikat
kurki
avokaadot
punast sibulat

Salatikastmeks:
1 osa valge veiniäädikat
4 osa oliivõli
Dijon sinepit
soola
mett

1. Salatilised rebida suupärasteks tükkideks. Poolita kirsstomatid, lõika kurk ja paprika suupärasteks tükkideks. Viiluta punane sibul õhukesteks viiludeks. Säti taldrikult esmalt salatilised siis tomat, kurk, paprika, sibul ja avokaado.
2. Kastme jaoks sega omavahel valgeveiniäädikas, oliivõli, Dijon sinep, maitsesta vähesel määral soolaga ning meega. mina kasutasin 1 inimese kastme jaoks 1tl veiniäädikat, 4tl oliivõli, 1tl sinepit, soola ja 1tl mett.
3. Nirista salat kastmega üle ning aseta suitsuvutt keskele.
 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD