Kodused klassikalised kohukesed

20 aprill 2012 0 comments
Koduste kohukeste idee on mu peas juba ammu keerelnud. Täna, kui käisime väiksema lapsega poes, otsustasin osta neid uue glasuuriga kohukesi, kuid koju jõudes, otsisin mis ma otsisin, kotis neid polnud. Ilmselt ma unustasin need kuhugi kassa letile, sest arvel need kajastusid. Ega siis ei olnudki midagi teha, kui laps magama pandud, hakata ise kohukesi valmistama. Kohukeste vormide ideed nägin mõnda aega tagasi pere ja kodu retseptilisas, see oli tõesti mugav ja kellel on vähegi mõte koduvalmistatud kohukesi teha siis soovitan soojalt kätekuivatus paberite rullid (vähemalt 2tk) alles hoida. Kuna mina olen klassikaliste kohukeste armastaja siis valmistasin vaniljemaitselisi kohukesi.
Valmib 9 suuremat või 12 väiksemat kohukest:
400g ricotta kohupiima (Otto)
80g võid
75g suhkrut
1tl (5g) vaniljesuhkrut
25g maitsestamata toorjuustu (Philadelphia)

glasuuriks:
200g tumedat šokolaadi

1. Vahusta toasoe või suhkru ja vaniljesuhkruga kohevaks vahuks. Lisa ricotta ja toorjuust ning vahusta ühtlaseks.
2. Lõika köögipaberi toru pikkupidi pooleks, kata fooliumiga ning täida vormid kohupiimaga.
3. Tõsta sügavkülma umbes tunniks tahenema.
4. Võta ettevaatlikult täidis vormide seest välja ning lõika kolmeks või neljaks ühesuuruseks tükiks. Sulata kuumaveevannil šokolaad ning kasta kohuke kahvli peal šokolaadi sisse (või vala resti peal šokolaadiga üle). Tõsta küpsetuspaberile tahenema. Toimi nii kõikide kohukestega. Tõsta veel külmikusse mõneks ajaks tahenema. Naudi külma piima, tee või kohviga.

0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD