Ricotta tiramisu põldmarjadega

17 detsember 2011 1 comments
Kellele meeldib itaalia magustoit - tiramisu, aga soovib valmistada lahjemat versiooni siis võib traditsioonilises tiramisus kasutatava mascarpone ja vahukoore asemel kasutada ricottat ja maitsestamata jogurtit - ning ma garanteerin, et te ei pea maitses pettuma. Kuna aga mu teine pool ei armasta tiramisut üldse, siis kasutasin maitsestamata jogurti asemel metsmaasika jogurtit ning vahele lisasin külmutatud põldmarju. Sellegipoolest temale see eriti ei maitsenud - nii et mul õnnestus peaaegu kõik ise ära süüa, ja ma tegin seda heameelega.
PS. Minu käest on palju küsitud, kus selliseid küpsiseid osta saab. Mina olen ostunud neid aeg-ajalt selverist, kuid viimasel korral kammisin piritast viimsini kõik poed läbi ja leidsin need küpsised Delicato poest - nii, et järgmisel korral ma enam oma aega ei raiska vaid lähen kohe sinna neid otsima.
Vajad:
250g ricotta kohupiimapastat (Otto)
150g maitsestamata või maasikamaitselist jogurtit
35g röstitud ja hakitud metspähkleid
35g palmisuhkrut (või demerara suhkrut)
1tl vaniljeekstrakti (või 2 tl vaniljesuhkrut)
1 tass kanget kohvi

100g Savoiardi küpsiseid (Lady Fingers)
200g põldmarju

1. Sega kokku ricotta, jogurt ja suhkur. Lisa vaniljeekstrakt ning hakitud metspähklid.
2. Valmista kange kohvi ning jauta.
3. Kasta kiiresti vajalik kogus küpsiseid jahtunud kohvisse ning aseta need ristküliku kujulisse serveerimisnõusse või poolita küpsised ja lao magustoidupokaalidesse.
4. Määri peale ricotta-segu, järgmiseks lao uuesti küpsised ning nende peale külmutatud värsked põldmarjad ning viimaseks kihiks ricotta-segu.
5. Kata nõu toidukilega ning jäta külmkappi u 30 minutiks tahenema.
soovi korral puista enne serveerimist peale kakaopulbrit.

1 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD