Kamakreem marjadega

14 oktoober 2011 0 comments
See imelihtne magustoiduretsept mis oli ka katsetus minu uhiuue köögimasinaga - mis selle magustoidu valmistamise veel eriti lihtsaks tegi. Ma ei liialda kui ütlen, et magustoit oli mul valmis 5 minutiga :) Oi mulle meeldivad sellised asjad mis minu elu lihtsamaks teevad ja abistavad kiirelt toitu valmistada.

Magustoit on vaatamata vahukoorele mõnusalt kerge, mahedalt kreemise kontsistentsiga ning soolakad digestiivküpsised ning hapud marjad ja annavad maitsele juurde äärmiselt mõnusa nüansi.

vajad (3 suurt või 4 väikest magustoitu):
50g digestiivküpsiseid
2dl vahukoort
250g (1 tuub) Otto ricotta kohupiimapastat
2sl kamajahu
1 sl suhkrut
1tl vaniljesuhkrut või 1/2tl vaniljeekstrakti
1tl sidrunimahla

peale:
värskeid või külmutatud marju.

Purusta küpsised. Vahusta vahukoor. Sega ricottaga kamajahu, suhkur, vaniljesuhkur ja sidrunimahl. Sega mõlemad segud kokku. Magustoidupokaali põhja aseta küpsisepuru, sellele kamakreem ning kata värskete või külmutatud marjadega. Söö kohe.

kamakreemC

0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD