Karrikana

13 veebruar 2011
Ka see roog on mu kaasa valmistatud, ajal mil ma voodis haigusega võitlesin. Aga siiski olin ikka niivõrd tubli ja ajasin vähemalt toidu valmimise ajaks end üles, et üks kiire klõps panni peal olevast toidust teha. Kui nüüd päris aus olla siis ma maitsesin seda toitu ka aga mu maitsemeel ei olnud niivõrd terav, et oskaks mingit kirjeldust sellele toidule anda. Samas toas oli isegi läbi mu nohust paksu nina tunda tugevat karri lõhna - seega nimi on toidul asjakohane :)


Vaja läheb:
4 kondiga kanakintsu
1 sibul
2 küüslauguküünt
2sl karrit
390g purustatud tomateid
2dl kanapuljongit
1sl õli

1. Kuumuta pannil õli ja küpseta kanatükke 3-4 minutit mõlemalt poolt või kuini kana on pruun. Võta kana pannilt ära.
2. Kuumuta samal pannil hakitud sibul, küüslauk kuni need on pehmed. Lisa karripulber ja sega kuni tunned lõhna. Lisa tomatid ja lase podiseda 10-15 minutit, või kuni kaste on paks ja pudrutaoline. Sega aeg-ajalt.
3. Lisa puljong ja kana. Lase kaane all podiseda 30-35 minutit ja siis ilma kaaneta veel 30 minutit või kuni kanatükid on pehmed.
Serveeri keedetud riisiga.
 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD