Tšilline räimevorm

15 detsember 2012 0 comments
Mul on tšillihooaeg avatud, kuna ma äärmiselt tuliseid toite ei armasta siis olen avastanud enda jaoks uue toorjuustu, mis on minu jaoks täpselt parajalt tšilline, et täiendavalt midagi lisama ei pea - mugav kas pole? Samuti olen avastanud enda jaoks räimefileed, mida küll igalt poolt saada ei ole aga meil käib igalaupäevasel taluturul kalaauto, kus seda alati ostnud olen. Kes on aga osavam kalapuhastaja võib osta ka rümpe ning need ise ära fileerida. Lisaks sellele retseptile olen teinud ka Mari-Liisi rokkivaid räimi, mis maitsesid samuti imehästi ja kindlalt rokivad räimed ka meie laual. Retsepti ja fotot siia ei hakanud panema, kuna see on avaldatud ja kiidetud päris paljudes kohtades.

Minu tänane versioon räimevormist aga siin:
Vajad:
600-700g räimefileesid
suitsutatud meresoola
sidrunipipart
suitsutatud paprika ja tüümiani maitseainet

oliivõli
1 sibul
8 kirsstomatit

200g Sweet Chilli toorjuustu (Philadelphia)
1-1,5 dl vahukoort
1 küüslauguküüs

1. lao räimefileed nahk ülevalpool fooliumiga kaetud töötasapinnale. Puista peale suitsusool, sidrunipipar ja paprika tüümiani maitseainet. Keera räimefileed selliselt rulli, et filee jääb väljapoole. Lao tihedalt ahjuvormi.
2. Nirista räimefileedele oliivõli, lao peale viilutatud sibularattad ning neljaks lõigatud kirsstomatid.
3. Sega kokku toasoe toorjuust, vahukoor ja purustatud küüslauk ning vala räimerullidele.
4. Küpseta räimevormi 200C juures 30 minutit. Serveeri keedetud riisi või kartuliga.



0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD