Vürtsikilust ühte ja teist moodi ehk kanapeed kilukreemiga ja kiluleivad munavõiga

15 veebruar 2012 0 comments

Ma ei tea miks, aga kord aastas tekib mul vastupandamatu kiluleiva isu ja see juhtub alati veebruari kuus. Või olen ma lihtsalt mõjutatav sellest, et vabariigi aastapäeva saabudes kõikjal promotakse kilutoite. Vabariigi aastapäev ei ole küll veel käes, kuid ma ei suutnud oma isule vastu panna. Alljärgnevalt toon välja oma versiooni kiluleibadest.


Kanapeed kilukreemiga


Vajad:
100g toorjuustu
50ml majoneesi
8 vürtsikilu (puhastatult)
1 šarlottsibul
2 keedetud muna
pisut soola
sidrunimahla

seemneleiba

Töötle köögikombainis või saumikseriga toasoe toorjuust, keedetud munad, vürtsikilud ja majonees ühtlaseks kreemiks. Maitsesta soovi korral vähese soola ja sidrunimahlaga. Vormi nt piparkoogivormide abil leivast suupärased ampsud, määri noaga või kasuta toidupritsi, et kreem leivale määrida ning kaunista tilli või sibulaviiluga.

Kiluleivad munavõiga

Vajad: (u 15 kiluleiba)

50g võid
100ml majoneesi
2 keedetud muna
pipart

vürtsikilu
šarlottsibulat

Purusta kahviga muna pudiks, sega hulka toasoe taluvõi ning majonees. Maisesta vähese pipraga. Määri röstitud ja poolitatud väikesele koorikleivale. Keera puhastatud vürtsikilufilee rulli, aseta munavõile ning tõsta kõige peale viil sarlottsibul. 



Lastele valmistasin lõbusama versiooni vürtsikilust - "piiluva kilu" aga sellegipoolest nad loobusid minu poolt pakutust. See eest sõid lapsed kanapeesid kilukreemiga ja kiitsid takka.




0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD