Kaks kala magushapus kastmes

07 aprill 2015 0 comments
Kui mulle pakuti võimalust valmistada salvesti uute kastmetega mõned retseptid siis jäin kahtlema, kas see ikka on see mida ma teha tahan ja kas see läheb kokku minu vaadetega toidule ja sellele mida ma ise tarbin ja sellele mida ma toitumisnõustamist õppides teada olen saanud. Pean tunnistama et purgitoitudest tarbib meie pere vaid erinevaid konserveeritud ube ja kaunvilju, kuid kastmed, supid jmt on meie kappidest küll ammuilma kadunud. Siiski otsustasin selle võimaluse vastu võtta ja kuna ma tean ja poes toidukassas jälgides teiste toidukorvi olen märganud, et väga palju inimesi tõesti tarbib pugitoite siis aitan koostada mõned retseptid mis ehk on pisutki tervislikumad kui lusikaga erinevaid kastmeid sisse süües või makaronidele peale valades.


Vaja lähe 4-le:

150 g valget kalafileed
150 g punast kalafileed
1 sibul
1 tl rafineeritud kookosõli
1 kollane paprika
1/2 suvikõrvitsat
70 g türgi(aed) ube
1 purk Salvesti magushaput Hiina kastet
soola
tšillihelbeid
sidruni- või laimimahla
Serveerimiseks:
keedetud kinoad või täisterariisi

Haki köögiviljad ja kalafileed suupärasteks tükkideks. Tükelda sibul ning pruunista kuumal pannil kookosõlis. Lisa kalafileed ja prae kergelt läbi, maitsesta pisut soola ja tšillihelvestega. Lisa juurde köögiviljad ning viimasena kaste. Kuumuta kastmet keemiseni. Maitse parandamiseks võid lisada soovi korral pisut sidruni või laimi mahla. Serveeri keedetud täisterariisi või kinoaga.

0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD