5 aastat ja kaks pea 5 kilost torti

07 august 2012 0 comments
Aeg lendab ning juba on möödas 5 aastat, kui ma astusin uude eluetappi, sain lapsevanemaks. Võib öelda, et siis avastasin ma ka enda jaoks kokanduse ja kui mul ei oleks olnud vastupandamatut kookide või üldse magusa isu siis ei oleks ma täna siin, pidamas seda blogi ja küpsetamas neid hõrgutisi. Kuigi oli algselt plaanis kõik toidud tellida siis mida lähemale sünnipäev saabus, seda rohkem ma mõtlesin, et võiks ikka proovida ise midagi valmistada. Kui oli juba nädal sünnipäevani, olin otsuse langetanud ja valmistan mõlemad tordid, oma väiksele juubilarile. Proovisin esimest korda suhkrumassi ning minu üllatuseks oli seda väga mugav, lihtne ja mõnus kasutada. Nii et järgmisel korral kui peaks koogi tegemiseks minema siis kasutan kindlasti veel.

Koogid said sellised, retsepte ei oska üles panna, kuna täidise koguseid ei kaalunud ja kõik käis maitsmise, proovimise ja katsetamise järgi.

Printsessikoogi valmistasin kräsupea põhjal, kus täidisena kasutasin muuhulgas ka kondenspiima maitselisi küpsiseid, sisse lõikasin värskeid maasikaid ning segasin kohupiima, toorjuustu ja vahustatud vahukoorega. Tarretuda aitas želatiin. Nuku õõnsuse jaoks kasutasin paberist köögirätiku toru, mille vooderdasin toidukilega. Roosaks sain täidise kasutades peedipulbrit.

Suurel koogil on liivataignast põhi ja kaks biskviidist kihti. Immutasin lahjendatud maasika toormoosiga ning vahel on maasikaid, banaane ja kohupiima-vahukoore-toorjuustutäidis.



Nii lihtne see oligi :)



0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD