Kohvisõbra kohvikook valge šokolaadi ja metspähklitega

15 mai 2012 1 comments
Mina olen paratamatu kohvisõber, nii et mul ei ole üldse probleem juua kohvi hommikul, lõunal ja õhtul. Kohvi peab siiski olema väga kvaliteetne ja ma jätan pigem kehva filtrikohvi joomata kui rikun sellega oma isu. Kohvist kooki ma varem pole teinud ja idee selleks sain 100 rooga sarjast "Juustukoogid" raamatut lapates. Kook sai valmistatud kallile sõbrannale katsikule minekuks ning maitses kõigile. Kook on mahe ja kerge, millega kaasneb oht süüa kohe mitu tükki.

Vajad:
125g digestive küpsiseid
40g võid

500 g ricotta kohupiimapastat (Otto)
100 g kondenspiima
100g Ritter Spordi valget šokolaadi tervete metspähklitega
2 tl vaniljesuhkrut
0,5 dl espressot või kanget kohvi
2 sl suhkrut
8 lehtželatiini

1. Purusta küpsised ning sega sulatatud võiga. Suru küpsisesegu 24cm koogivormi põhja.
2. Pane želatiinilehed külma vette likku.
3. Täidise jaoks sega omavahel ricotta kohupiimapasta, kondenspiim ja suhkrud. Sulata valge šokolaad ning sega ettevaatlikult täidisega.
4. Valmista kange kohv või espresso. Pigista želatiinilehtedest üleliigne vesi välja ning sega kuuma kange kohvi sisse sulama. Kui želatiin on kohvis sulanud sega ettevaatlikult ja ühtlaselt koogimassiga. 5. Vala valminud segu küpsisepõhjale ning pane külmikusse vähemalt 5 tunniks tarduma. Vormi eemaldamiseks kasta see korraks kuuma vette ja eemalda seejärel vormi servad. Kaunistamiseks võid koogile raputada 3in1 kohvipulbrit või kaunistada šokolaadist kohviubadega.

1 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD