Kanafilee sinihallitusjuustu ja päiksekuivatatud tomatise täidisega

09 juuli 2011 0 comments
Täna, kui ma valmistasin järjekordselt meie pere praegust lemmikpastat jäi üks fileetükk alles. Mispeale meenus mulle Hannese soovitatud retsept, mis ta jaanipäeval oli valmistanud. Halb mälu, nagu mul on, meenus enamus komponentidest alles hiljem aga kuna neid mul niikuinii veel kapis ei olnud siis tegin hoopis seesuguse täidisega kanafilee. Kindlasti küsin üle ja proovin ka Hannese retsepti aga ka minu väheste komponentidega täidis sai samuti maitsev ning kanafilee jäi väga mahlane.
Annan retsepti vähemalt 2-le, sest palju ikka neid on, kes ainule endale sellist rooga viitsivad vaaritada.


Vajad:
1 suuremat kanafilee tükki (u 300g)
4 päiksekuivatatud tomatit
30g mahedama maitselist sinihallitusjuustu
praadimiseks oliivõli
pisut soola

Lõika kanafilee pooleks, et tekiks suurem lõhe täidise jaoks aga ei ole päris pooleks lõigatud. Vasarda paksem pool lihahaamriga õhemaks. Maitsesta väljast ja seest veidikese soolaga. Lõika päiksekuivatatud tomatid ja sinihallitusjuust õhukesteks viiludeks ning täida nendega kanafilee tasku, kinnita hambatikkudega. Lisa kuumutatud pannile väheke oliivõli. Prae kuumal pannil kõik kanafilee küljed kiirelt pruunikaks, vähenda kuumust ning jäta kanafilee kaane alla 5-7 minutiks järelküpsema. Serveeri vastavalt oma soovile kas salati, pasta või riisiga.

0 comments:

 

©Copyright alates 21.03.2010 by TOIDUJUTUD